shiteelin -

USEL BLOGGARE

Hej finisar!
Jag vet att jag inte har bloggat på ett bra tag, men jag har inte orkat alls, och jag har verkligen ingenting att blogga om, vilket suger! Skulle behöva er hjälp, så kommentera vad ni tycker jag ska blogga mer om!
Men har iallafall precis käkat och ska strax gå och duscha osv inför imorgon.
I helgen har jag varit med kompisar, så i fredags åkte jag, Rebecca och Thea in till Haninge Centrum och kollade lite och tog en fika, super härligt! Sen åkte vi hem, så sov Rebecca över hos mig, vi hade super roligt, fixade även naglar på henne.
Sen i går åkte jag hem till Emelie, där jag träffade Felicia, Elvis, Maja och Rebecca, så vi hade mega tjejkväll, käkade tacos och massor med godis, vi var verkligen med om många olika humör under kvällen, skratt, tårar osv. Men vi hade ändå super kul i slutändan!
I dag har vi bara tagit det lungt, kollat film osv. 
 
I morgon börjar skolan igen, vilket betyder plugg, plugg och plugg, gäller att ge gärnet nu i 9an. Men det betyder också att det bara är en vecka kvar tills jag fyller år, ska bli kul! 
Men nu ska jag fixa och trixa, sen duschen puss!
 
l
bjuder

Kommentarer
Postat av: Emma

*Lägg ut collage på typ kläder du gillar (ev lägga ut en outfit i collages)
*Lägga ut egna outfits
*Visa naglar du fixar
*Om du köper något så kan du visa det,som du gjorde förut :) Yäy men det va typ några förslag från mej då ;)

2012-09-10 @ 07:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0