shiteelin -

Tandställningen är på!

Hej finisar!
Sitter just nu och lyssnar på musik och ska strax käka. 
I dag drog jag till skolan som vanligt sen runt 12 drog jag hem sen åkte jag till tandläkare, så nu har jag tanställning, känns as konstigt, men det är verkligen inte så hemskt som jag trodde. Väntar bara på att få se alla andras reaktion.
I tisdags fyllde jag ju år, fick en resa till London/New York, kläder och parfym. Riktigt glad över alla presenter! Jag firades inte på något speciellt sätt, alla i skolan var hur gulliga som helst med massa grattis och skulle sjunga osv! 
I går var jag med Elvis och Maja, vi bakade lite, och pluggade massor. Gick super bra och vår "chokladbollspaj" vart väl helt okej.
Men nu ska jag snart gå ner och käka så hörs vi, puss!
 
Juste vad tycker ni om nya designen? Ska göra lite små ändringar dock.
 
bjuder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0