shiteelin -

Strax på middag

Hej finisar!
Sitter just nu och ritar lite grann, och ska strax platta håret lite snabbt, för sen ska jag iväg på middag med mamma och pappa. 
I går var en helt vanlig dag i skolan, hände inget speciellt. Efter skolan åkte jag, Felicia och Emelie in till stan och shoppade lite, men det var skit väder och alla var inne i stan så var sjukt mycket folk, konstigt nog eftersom det regnade så jävla mycket. Sen åkte vi iallafall hem så sov Felicia hos mig, vi gjorde inget speciellt, snackade massor och bara hade det allmänt chill.
I dag åkte vi in till Haninge Centrum och shoppade, fick med mig lite saker som jag kan visa sen. Så mamma kom och hämtade mig runt 4. Så jag har bara tagit det lugnt.
Men uppdaterar er kanske sen, annars imorgon. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0