shiteelin -

Med finaste!

Hallå allihopa!
Sitter här just nu med Elvis och lyssnar på musik, snart ska gå ner och kolla om pappa har kommit hem med godis till oss. 
I går var jag iallafall i skolan, efter skolan gick jag och Elvis hem till henne och spelade ps3 hela kvällen typ, så sov jag där, så vi käkade mumsig tacos och kollade på filmen "Älska mig igen" fyfan va bra men hemsk den var! Sen snackade vi ett tag sen typ somnade vi.
Men i dag har vi inte gjort något speciellt, vi har bara tagit det lugnt, spelat, musik och en snabbis till konsum fram och tillbaka. Så inatt sover hon här, så blir nog inte så jätte mycket mer bloggning. 
bloggar mer i morgon om jag får tid, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0