shiteelin -

Twini drog nyss!

Godkväll eller nåt liknande! :D
Sitter i min ensamhet just nu och lyssnar på musik. Har inte bloggar förns nu pga att jag har varit uppdagen!
Gick ju till skolan som vanligt, sen vid 10 gick jag till tandis, gick bra faktiskt men räls here i come! :( iaf kom tillbaka till skolan kl 1, sen var det en lektion sen efter skolan så gick jag och Thea hem till mig. Fotade massor och hade riktigt kul! Så nu är hennes blogg ny och fräsh! Hon vart nöjd så det är ju bra!

Imorgon blir det troligtvis åka och sola med Felicia, härligt! Så vi får semer vad som händer.
Men nu ska jag kolla bilderna osv så hörs vi. Puss!
här är lite bilder från dagen!
finns mer men tänker inte visa alla nu! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0