shiteelin -

Stan

Hej finisar! :*
Sitter just nu med härlig musik i öronen och mys kläder.
Kom hem vid 7, så käkade jag och nu sitter jag här.
Gick till skolan som vanligt idag, hände inget speciellt direkt, efter skolan gick jag och Thea direkt till bussen så åkte vi in till stan. Gick direkt och köpte varsin ryggsäck! Köpte en chock orange/rosa/röd ingen aning vad det är för färg. Iaf sen mötte vi upp Daniella och Anges så gick vi och köpte present till Mimmi, men den får ni inte se. Iaf sen åkte jag och Thea till Haninge Centrum och shoppade lite andra små saker. Inget speciellt, sen hemmåt!

I morgon är det skola ofc, efter ska jag hem och sen på kvällen ska jag på tjejmiddag typ, ska bli super kul! :D Men mer om det då.

Puss!




Haha Daniella inne på Buttericks(stavning)


Thea steker utanför centrum!



Kommentarer
Postat av: Linnea

Vart köpte du väskan kan du skriva ett inlägg?

2012-06-01 @ 15:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0