shiteelin -

Ont osv

Halloj älsklingar! :*
Sitter just nu hemma i sängen och tar det lungt, vart hemma idag för har sjukt ont i magen och mår illa. Lyssnar iaf på musik och kollar igenom bilderna från grönan i fredags, shit vill bara göra om det igen! Men ska dit snart igen!
I lördags åkte jag och Leona in på bio, vart ju The lucky one, riktigt bra! Sen åkte vi hem till henne och slaggade där, sen igår så åkte vi in till stan och tog en fika på Moda Café. Super mysigt, sen vid 3 åkte jag hem igen, så kom mamma och hämtade mig i vh så åkte vi till Ica och köpte chips sen skjutsade hon mig till Elvis. Så var jag med henne! Snackade, dampade, dansade, hade riktigt kul med andra ord! Sen åkte jag hem vid 9.

Idag blir det bara vara hemma och hoppas på att det blir bättre. För behöver gå till skolan imorn!
bilder från helgen!
Träffade ju Sarah Tjulander, ursäkta att vi ser ut som vi gör.. Vi var riktigt trötta och blöta efter regnet!
bjuder
vissa bilder är lånade från Hanna, ni kan se fler dääär! ---> http://haanus.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0