shiteelin -

Nu! Äntligen!

Hejsan finisar! :*
Nu kan jag äntlignen blogga för nu har jag och Elvis hämtat hit min data. Perfect!
Igår åkte vi iaf in till stan och kollade på Project X - hemma festen, filmen var grym! Helt jävla sjuk! Måste ses av alla som inte sätt den!
Iaf vi kom hem runt 9 tror jag, då satte vi oss och käkade chips och kollade film och somnade skit fort. Vi var verkligen skit trötta.

Men idag har vi inte gjort ett skit, vi har typ degat i soffan hela dagen, gick hem till mig en snabbis också för att hämta min nya keps och lite donuts :D Sen typ har vi lyssnat på musik och dampat som vi brukar!

Men nu ska vi fixa lite med våran tumblr HÄÄÄÄÄR så puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0