shiteelin -

I like to be...

Tjooooooo! :D
Min uppdatering har sugit som vanligt men så svårt att hinna blogga nu när sommaren är här.
I dag drog jag iaf till skolan som vanligt hadfe vanliga lektioner, sen vid lunch vart det värsta matkriget i matsalen, sen vart det vanliga lektioner igen. Efter skolan gick jag hem och bytte om sen kom mamma hem så åkte vi till Länna och köpte lite shorts och en munkis tröja. Inget speciellt.
Så åkte vi hem och jag pluggade lite, så nu sitter jag här.



I helgen har jag ju inte bloggat alls, men ska berätta vad jag gjorde.

I lördags var jag med Elvis, vi åkte till Haninge Centrum och port73 och shoppade, sen på kvällen drog jag hem till Carro på grillfest, men härligt folk! Hade superkul! :D
Kom hem vid halv 1.

I går/söndags var jag med Felicia, Elvis och Emelie på grönan, hade super kul! Men fuck va trött jag var! Härligt var det iaf.


Därför kanske min uppdatering inte varit så bra, men jag ska ju försöka bättra mig men det tar lite tid, ska försöka börja blogga skit mycket när sommarlovet börjar, för nu dom sista veckorna är det massa plugg inför betygen så kommer inte riktigt ha tid med bloggen, men ska försöka slänga in ett inlägg då och då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0