shiteelin -

@ home

Hallo finisar!
Fan vad jag suger på att uppdatera under dagarna, vet inte varför men jag glömmer lixom bort att blogga när nån varken läser eller kommenterar man tappar värkligen lusten då. Lovade att jag skulle bättra mig men funderar på att sluta blogga, vad tycker ni?

Iaf, kom hem från Elvis för en liten stund sen, ska strax kolla lite tv och så, och även somna i tid så jag inte kommer så sent som jag gjorde i morse.
Idag drog iaf jag och Elvis till Haninge Centrum efter skolan, käkade på Taco bar, kollade i massa affärer och bara snackade. Hittade tyvärr inget men det är bra för behöver spara på mina pengar nu till på lördag. Sen åkte vi iaf hem efter ett tag och bara snackade, lyssnade på musik och skrattade som vi alltid gör!

Nej nu ska jag kolla tv, hörs i morgon! Puss!
Kommentera vad ni tycker om bloggandet, sluta eller fortsätta? Isf varför? vad ska jag bättra mig med?


ful bild thea tog på mig men bjuder på det..

Kommentarer
Postat av: Thea

DEN ÄR FIN!

2012-05-03 @ 22:21:34
URL: http://theawestmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0