shiteelin -

Home sweet home

Hej finisar!
Sitter just nu inne på rummet och håller på att ladda över bilder på datan. Ska strax gå ner och äta också. Kom iaf hem från Thea för en liten stund sen.
Igår var det ju valborg som ni vet, så jag var med Felicia, Thea och Charlie, vi typ kollade brasan och så hände det inget speciellt direkt, sen drog vi hem och kollade på American Pie och tjockade oss. Så vid 3 somnade vi tror jag.

Sen idag vart vi väckta av en ylande hund kvart i 7 på morgonen men som tur var somnade vi om. Sen vart det pyttipanna med ägg till fruskost. Sen satt vi mest och pratade osv. Sen drog Felicia hem så då satt jag och Thea och pratade, sen drog vi till Ica och köpte maräng tårta typ och tjockade oss med den och så var ute och fotade lite osv. Så har haft riktigt mysigt dom senaste dagarna.
Men nu ska jag gå ner och fixa käk så bloggar jag sen. Puss!



bjuder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0