shiteelin -

Gårdagen @ grönan

Hej finisar!
Sitter just nu på tåget påväg in till stan, ska gå på bio med finaste Leona! :) vi tänkte se The lucky one så hoppas den är bra.

Men iaf igår var jag i skolan, sen direkt efter mötte jag och Elvis upp Leona så åkte vi in till grönan, stog och väntade i 3 och en halv timme på att få köpa guldkort till Leona. Sen gick vi in och ställde oss vid stora scenen och väntade på att det skulle börja. Sen började det och fan va kul det var! Alla hoppade och sjöng med det var helt galet. Fast jobbigt att alla puttades och så. Många hoppade på fötterna så mina skor är inte vita längre :( men det går att tvätta. Galet var det iaf! Sen vid 11 kom pappa och hämtade oss så sov Leona hos mig!
Vi träffade även Viktor Frisk och Sarah Tjulander! Skit snälla! Fast kunde dock inte ta bild med Viktor :(

Men här har ni bilder från kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0