shiteelin -

Fräsh!

Sitter just nu och kollar på GCB, ska strax gå ner och hämta dricka sen blir det bara chilla framför tvn hela kvällen. Är riktigt trött så blir inte så sent.
Idag gick jag iaf till skolan as usual, där hände det inget speciellt. Efter skolan gick jag och Elvis till konsum och köpte oreo glass, sjukt gott! Sen gick vi hem till henne, snackade, lyssnade på musik osv, sen åkte vi även lite longboard, gick väl sådär, men behövs lite övning bara. Sen kollade vi topmodel. Sen drog jag hem.

I morgon blir det skola, sen vid 10 ska jag till tandregleringen, så får vi se hur det blir med tandställning, sen blir det tillbaka till skolan kl 1 och efter det drar jag och Thea hem till mig och har en liten photoshoot som vi brukar, så får vi se sen vad som händer.
Men nu ska jag fortsätta kolla GCB så hörs vi i morgon! Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0