shiteelin -

.

Så varför jag inte bloggat sen i torsdags? :o
I torsdags var vi ju lediga, då skulle jag ju vart med Oscar men det blev inte så, så jag var med Elvis, Maja och Emelie istället, vi bakade cupcakes och bara hade allmänt kul. Sen sov Elvis hemma hos oss.
Fredagen vart shopping dag med Mami och Elvis! Super mysigt, fick med mig lite saker som ni får se sen.

Lördagen bestod av att  Elvis, jag, Maja och Emelie åkte  in till grönan och hade riktigt kul! Inga bilder därifrån tyvärr.

I söndags åkte jag och köpte skor med mamma, fick med mig ett par vita söta ballerina.

Sen på måndagen började ju skolan igen, och direkt efter åkte jag och Thea till Haninge Centrum och köpte hårfärg, sen åkte vi hem till mig, käkade pyttipanna och slingade sedan hennes hår. Vart riktigt bra faktiskt! Huvudsaken är att hon vart nöjd.

och sen igår vart det skola igen, efter drog jag och Thea hem till mig och käkade glass+jordgubbar ;) Sen gick vi ut och träffade Andreas, Oscar, Hugo och några till. Super härligt i sommar värmen! Sen drog vi ner till konsum och köpte en glass och bara satt och snackade på en bänk, super mysigt!  Sen åkte jag och Thea hem till henne, käkade pyttipanna(standard) och drog ut en stund och hade super kul!


Så nu kanske ni förstår varför jag inte bloggat! ;)

Idag var jag hemma från skolan dock, mådde inte alls bra, men mår riktigt bra nu. Vi 3 åkte iaf jag till frisören eftersom jag bokat tid, så jag har slingat håret och klippt mig ;) Ni får senare hur det blev :D

Bilder från dagarna..



On tha buss to Haninge Centrum!


Cykel resan hem till Thea ;)


ute i sommar vädret!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har väl inte glömt bort mammornas dag på söndag? Nu kan du tävla om 2 olika skönhetskit tills på söndag på min blogg! :D <3



Direktlänk: http://lindshe.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-2-skonhetskit-till-mors-dag.html#comment

2012-05-24 @ 22:02:41
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0