shiteelin -

Dålig jag är!

Tjenare!

Sitter just nu och chillar något galet! Skit trött har lust att tända eld på skolan just nu! ORKAR INTE GÅ DIT! Seriöst, baaaaaaajs. Aja vi släpper det.

Idag gick jag till helvetet som vanligt, hände inte ett skit förutom att jag hade 2 prov, gick bra på no provet men åt helvete på svenskan. Aja efter skolan stannade jag med Thea ett tag för hon skulle iväg med sin brorsa så väntade med henne. Sen drog jag hem, käkade, rensade även garderoben med mamma, kändes skönt att få ut massa kläder jag aldrig använder och kändes skönt att många kläder var förstora. Jag har krympt otroligt mycket på sista tiden! (Y)

Men nu ska jag läsa bloggar osv så hörs vi kanske sen. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

I vilket program har du gjort den? :D

Jo samma här ;)

2012-05-15 @ 20:15:27
URL: http://fanbyharrystyles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0