shiteelin -

Nu - ritar

Tjo laxxx! :D
Sitter just nu inne på rummet och lyssnar på musik och ritar. Problemet är bara att hörlurarna är sönder och jag vet inte vad jag ska rita :S

Iaf, körde hem Felicia för inte så länge sen, så har typ precis kommit hem.
Var ju i skolan idag, som alla andra antar jag, hände väl inget speciellt direkt, efteråt gick jag och Felicia till Konsum och köpte lite godis sen drog vi till mig och käkade pannkakor och godis. Super gott! Sen satte vi igång och plugga så nu är det klart!

I morgon blir det skola, sen efter drar jag och Thea hem till henne sen följer jag med henne och klipper sig vid 17 så jag kommer bara kunna mobil blogga, men vi får se om jag hinner.

Men nu ska jag rita nåt så hörs vi troligtvis imorn! Puss!


Inne i skolans gym på lunchen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0