shiteelin -

My day

Tjo laxxxxx! :D
Sitter just nu alldeles propp mätt och lyssnar på musik.
I dag var det skola, efter drog jag, Thea och Felicia hem till Felicia så var vi där en liten stund, sen skulle hon dra till sin mamma så då drog jag och Thea hem till mig, drack vaniljlatte och pratade om allt möjligt. Sen vart det foto time, så Thea fick bli modell för en dag(igen), fixade hennes blogg osv också, så kolla den vettja!

I morgon blir det typ idrottsdag, jag och Felicia kör på promenad i rudan medans alla andra drar till Romme, men vi överlever, vi får ju sluta tidigare ;)
Men nu ska jag kolla bloggar osv.
Puss sålänge!
En bild från idag på vackra Thea! <--- BLOGG!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0