shiteelin -

Chillar med Elvis

Hej sötnosar! :*
Vet att jag har bloggat skit dåligt men har inte haft tid alls. Så detta har jag gjort under tiden!

I fredags - var i skolan som vanligt, efteråt drog jag, Thea och Felicia till max i länna, så käkade vi där. Sen drog drog jag och Thea hem till henne. Så satt vi vid datan en liten stund, sen satte vi oss i deras ute rum och käkade chips och drack cola, och snackade om allt mellan himmel och jord. Behövdes!

I går - var med Thea på morgonen, sen skjutsade dom hem mig så fixade jag mig sen drog jag in till stan med Felicia och Elvis. Skit mysigt, vi åkte hem vid 18, sen var jag och Felicia ute med Charlie och Oscar, sen lite senare kom Thea dit. Var roligt. Så drog vi in vid halv 21. Så satt vi och snackade ett tag sen drog Thea hem och Felicia slaggade här.

Idag - Felicia drog hem vid 15, så kom Elvis hit, så är med henne nu! Riktigt kul!

Men nu ska jag vara social med Elvis så hörs vi sen. Puss!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hörru snyggo, har du lust att göra en ny design till mig? Med nya bilder? :) Helst rosa ;*

2012-03-27 @ 10:59:40
URL: http://mylifeitsyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0