shiteelin -

Uppdaterade inte så mycket

Hej sötnosar! :*
Dagen blev inte riktigt som den skulle i går, jag och Felicia slagga hos mig istället, riktigt mysigt! Vi åkte till Max och käkade sen åkte vi och hyrde film osv, sen så hade vi värsta tjejkvällen, super kul det behövdes värkligen!
 
Så i morse vaknade vi runt halv 9, så vi käkade frulle sen drog vi ut eftersom det var så fint väder, dock helt dött här i Tungelsta men så blir det. Iallafall så drog hon hem runt 12, så då gick jag upp på rummet och la mig i sängen sen somnade jag och vaknade runt 4 igen, så har sovit bort hela dagen, skit skönt! Hade ju ändå inget att göra. 
 
Men mamma kom hem med paket till mig när hon kom hem, så ni får se snart. 
 
Nu ska jag sätta igång och fixa lite på designen. Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0