shiteelin -

Tiden går fort

Hej älsklingar! :D 
 
Klockan är fan redan 3!? :O Sommarlovet springer iväg, inte bra! 
I dag blir det iallafall bara vara hemma, mår inte jätte bra så passar på att bara slappa så att det försvinner till i morgon. 
 
Än sålänge har jag bara suttit vid datan och käkat lite, vaknade runt 12 - halv 1 så jag har inte varit vaken så länge. 
 
I morgon ska jag iallafall vara med Felicia, Oscar och Charlie, awesome! Blir slagg i Charlies stuga, så jag kommer inte kunna blogga på kvällen eftersom jag inte kommer ha någon dator och fitt appen funkar ju inte. Så tyvärr.
 

Men nu ska jag uppdatera spellistan på spotify lite :D Puss!
 
bjuder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0