shiteelin -

Midsommar i morgon

Hej älsklingar! :*
Hur är det med er? :) 

Jag mår iallafall jätte bra, lite trött bara. 
Kom hem från Elvis vid 6, så jag har precis käkat och sitter just nu och hjälper Leona med sin blogg som hon ska starta snart :) 
 
I går sov jag ju iallafall hemma hos Elvis igen, vi bara tog det lungt eftersom vi var riktigt trötta, vi/jag somnade runt halv 1 tror jag. Vi kollade iallafall film typ hela kvällen, kollade på New Years Eve ( haha kanske fel tid på året xd ) Men men bra är den iallafall. 
 
Som alla vet är det ju midsommar i morgon, så det kommer lite gäster hem till oss, så får vi se om Elvis kommer också, inte säkert än. Men iallafall, så jag kommer kanske inte kunna uppdatera så mycket eftersom blogg.se appen inte funkar (som vanligt -.- ) Men ska försöka slänga in några på datorn. 
 
Men nu ska jag fortsätta hjälpa Leona så puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0