shiteelin -

Lycklig!

Hej finisar! 
 
I dag känner jag att mitt liv verkligen är på topp! Sommaren kommer bli så jävla grym! Visst den har redan börjat, men jag har inte riktigt kommit in i att det är sommarlov. 
 
Sitter iallafall just nu och planerar lite med Leona, eftersom hon kommer ner till sthlm i helgen, så nästa vecka kommer bli så jävla grym! Blir grönan, bio, shoppa, vara ute och fota fyfan va härligt säger jag bara! TAGGAR! 
 

Iallafall, ska strax börja fixa mig inför att träffa Felicia, så ska vi träffa Charlie och Oscar lite senare. Så det blir awesome! Så slaggar vi ju hos Charlie så jag kommer inte kunna uppdatera.
 
Puss!
 

Kommentarer
Postat av: Leonaaaaa

AWSOOOME! :D <3

Svar: Så jävla nice! :DDDDDDDD <3
elinjanermarks.blogg.se

2012-06-27 @ 18:19:55
URL: http://dragsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0