shiteelin -

Ledig

Godmorgon sötnosar! :*
Sitter just nu hemma hos Elvis och väntar på att hon ska duscha klart, vi har precis käkat frukost och ska snart göra oss i ordning.
Var ju i stan igår med elevensval gruppen, vi var i kaknästornet osv, var inte så kul, det var inte min dag om man säger så. Men efter stannade iaf jag och Elvis inne i stan och kollade i affärer och så, men vi åkte hem ganska snart iaf, så vi drog hem till henne och satt vi datan, snackade osv, som vi alltid gör! Sen slaggade jag här igen, super kul, kollade film och dampade.

Vid 1 kommer mamma och hämtar mig så ska vi åka hem, så ska jag bara slappa galet. Men bloggar mer sen.
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0