shiteelin -

Godmorgon älsklingar!

Godmrogon mina älsklingar! :*
Nu Ska jag berätta vad som hände igår, eftersom jag sa att jag inte kunde berätta.
Eftersom lilla Mimmi fyllde 15 år igår så fixade jag och ett gäng tjejkompisar en överrasknings fest åt henne, så vid halv 7 drog allihopa hem till Mimmi och sjöng med ballonger och paket i regnet, hon vart verkligen överraskad!
Sen tog vi in henne på hennes rum och fixade henne, klädde på henne roliga kläder, kanin öron, stort hår osv. Super söt! Sen skjutsade hennes syrra ner oss till Vaskos och Mimmi hade inte en aning om vart vi skulle eftersom hon hade ögonbindel.
Så vi käkade och hade trevligt sen åkte vi hem till Mimmi igen där hon fick sitt mega paket, och tårta, hade en super kul kväll med Mimmi, Daniella, Thea, Victoria, Veronika,
Sofie, Nellie, Alma och Julia! ♥


När vi fixade Mimmi :D


Söta Sofie och Thea!


Mimmi är näääästan klar

Skit söt och redo :D


på med ögonbindel


Vackra tårtorna Daniella gjorde ;)








Mimmis nya bästa vän!


Victoria anfaller kartongen!

























Där vart det tyvärr inge mer bilder!


Kommentarer
Postat av: emmA

Fina bilder,kan du lägga ut bilderna från Jennifers fest? :)

2012-06-03 @ 15:54:00
Postat av: PETRUSSON ★ Photography

Skicka gärna in en bild till månadens bild på min blogg! :D Läs mer om det här:



http://petrusson.blogg.se/2012/june/manadens-bild.html#comment



Allt bra annars? ;) ♥

2012-06-03 @ 18:59:06
URL: http://petrusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0