shiteelin -

Förlåt mig

Hej älsklingar!
Förlåt för att jag inte har bloggar på en vecka men jag har verkligen inte haft lust. Har haft ganska fullt upp.

Lördags (förra veckan) - så var jag på grönan med Felicia, super härligt!

Söndag - var bara hemma och slappade

Måndag - var hemma och mådde dåligt

Tisdag - var hos tandregleringen och det gick bra, sen vart det dra till skolan och sen åka och sola och sen hjälpa till på öppet hus.

Onsdag - jag var ledig och var med Elvis, hon slaggade här och vi hade super kul som vanligt!

Torsdag/igår - det var skolavslutning och fixade mig tillsammans med Elvis, sen gick vi till skolan och avslutningen började, alla var super fina och det kändes så jävla skönt att äntligen få sommarlov! Sen gick jag och Elvis hem till mig och henne, sen åkte vi till Maja och var med henne och slaggade där super kul!

Idag - jag drog hem från Maja vid 1, var hemma ett tag sen åkte jag och handlade med familjen och har bara haft filmkväll me dom.

Men nu ska jag kolla på film så puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0