shiteelin -

Sprängs

Hej på er! 
Har precis käkat och funderar på att fortsätta ändra lite i designen, känner även att jag måste städa rummet och duscha. Usch vad jobbigt, för det orkar jag verkligen inte. Men måste man så måste man.
 
Jag vet att jag uppdaterade väldigt dåligt i går, men jag var hos tandläkaren på morgonen och sen åkte jag och Rebecca till centrum och fikade lite och kollade i affärer. Sen åkte vi hem till henne och hämtade lite saker så åkte vi hit till mig, så sov hon här. Så vi var ute rätt mycket och kollade på några filmer, så orkade inte uppdatera. 
I dag har vi bara tagit det lugnt, vi var ute en stund, sen började det regna så vi gick in och kollade på Burlesque och tjockade oss. 
 
Men i morgon kommer Leona hit, äntligen! Saknar henne så! Vi ska iallafall fixa lite här hemma, sen på kvällen möter vi upp Rebecca så åker vi in till stan och kollar bio. Ska bli super kul och kommer bli en super bra start på en riktigt grym vecka! 
 
Men nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar och få lite inspiration till bloggen, puss.
 
 

Kommentarer
Postat av: emilia

Hej! Jag tänkte bara höra om du kunde göra en design till min och min kompis blogg! Skulle vara himla snällt! Designen du gjorde till tjenadinpudding.blogg.se se var grymt fin och de designer som du gjort på din blogg har varit himla fina. (jag följer din blogg :) )
För våran design vi har nu är inte alls snygg, lite skämigt ful faktiskt. Kram

Svar: Hej! Ja absolut! :) Kram
elinjanermarks.blogg.se

2012-07-03 @ 19:19:25
URL: http://ladies.webblogg.se
Postat av: emilia

Hur vill du att vi ska göra? Ska vi mejla dig om hur vi vill att den ska se ut mm. och vilka bilder vi vill ha till headern och så? Juste, gör du dom gratis? :) kram

Svar: Ni kan maila mig på [email protected], så kan ni säga hur ni vill ha, bilder osv :) Ja, jag gör dom gratis :) kram
elinjanermarks.blogg.se

2012-07-04 @ 11:01:47
URL: http://ladies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0