shiteelin -

Skit väder

Godkväll! Eller något sånt :D
Sitter och lyssnar på musik just nu,  känner att jag börjar tröttna lite på mina låtar. Ska väl snart gå ner och umgås med mina föräldrar och hämta lite dricka och så vidare.
I dag har jag suttit inne hela dagen och ritat eftersom det har varit sånt jävla skit väder. Åskat och usch! Så har ritat massor, känner att det går bättre och bättre faktiskt. Ni kanske kan få se vad jag gjort någon gång :) 
Men jag skulle egentligen åkt in till stan med Rebecca och Sabina men mamma tyckte att det var en dum idé just för att det skulle regna och för att jag fortfarande inte är 100% frisk, är ju fortfarande super dålig i halsen. 
I går efter att jag vart på Ikea så var jag hemma en stund, käkade, sen smsade Rebecca och då var hon och Sabina i Tungelsta så jag var med dom en stund, hade super kul! :D Skönt att få komma ut och träffa kompisar när man inte gjort det på flera dagar! 
 
Men nu ska jag gå ner till mina päron så hörs vi, pussen!
 
tumblr bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0