shiteelin -

My sweetie.

Hej gullisar! c:
Sitter just nu och lyssnar på musik och smsar lite. 
I går uppdaterade jag inte pga att jag var med mina kusiner på Skokloster och kollade på typ riddarspel osv, var härligt fatkiskt, dock var det 1 timmes resa men musik gjorde redan mycket bättre. 
Så vi kom hem runt halv 7 ungefär, var helt slut + bränd i ansiktet, men det är borta nu :D
I dag har jag iallafall inte gjort så mycket, mina kusiner kom hit en stund sen har jag fortsatt fixa lite i rummet, och nu målar pappa garderoben, så i morgon blir det äntligen helt klart! 
På tisdag blir det träffa min babe! Kommer bli awesome! Men berättar om det då :D
Nu ska jag fixa film osv så puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0