shiteelin -

Med Leona

Hej älsklingar! :)
Sitter just nu här med Leona och lyssnar på musik och pratar om lite grejer som troligtvis händer på fredag ;) 
Anledningen till att jag inte har bloggat är för att jag har varit rätt så upptagen så det har inte blivit att jag bloggat.
 
I går kom iallafall Leona hit så gick vi till tåget och mötte upp Rebecca så åkte vi in till stan och kollade på bio. Vi kollade på filmen Lol, super bra tycker jag, rekommenderar!
Sen åkte vi hem till mig så slaggade Leona här, super kul! 
 

Sen i dag åkte vi in till stan igen och shoppade, hittade tyvärr inget :( Men vet vad jag ska köpa till nästa gång iallafall. 
Och i morgon blir det åka in till grönan och spendera hela dagen där.  
Men ska försöka hinna blogga innan vi åker!
 
Puss!
 
läääääängesen (känns det som) BJUDER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0