shiteelin -

Målat..osv

Hejsanhejsan! 
Sitter just nu och lyssnar på musik och smsar lite med Leona, ska snart gå ner och måla lite lister med pappa, så mitt rum blir klart. Så det är nog färdigt tills i morgon. 
I dag har jag bara legat i sängen och läst tidningar, lyssnat på musik osv, inte haft lust att gör något alls överhuvudtaget. Är trött och sliten och känner riktigt stor saknad efter många personer. Usch, inte min dag idag. 
I morgon ska jag iallafall flytta in alla möbler till det nya rummet, så kommer nog inte kunna uppdatera så jätte mycket men ska försöka, annars hörs vi nån annan gång.
Nu ska jag fixa med lite saker så hörs vi, puss!
från dalarna

Kommentarer
Postat av: emma

Kan du visa före bilder på ditt rum och på ditt nya rum sen :)

2012-07-25 @ 22:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0