shiteelin -

Frisk imorgon, har jag bestämt!

Hej älsklingar! :)
Jag vet att jag inte har bloggat alls sen i onsdags(?) men jag har legat sjuk ända sen dess, så jag har inte orkat, har bott i sängen kan man säga. Inte kul! Fick feber, som är borta nu! Men har fortfarande kvar världens halsont och jätte jobbig hosta, men annars är jag näst intill frisk :D
Snart kommer min älskling äntligen hem!! Längtar! Ska bli så kul! 
Idag passade jag på att följa med mina föräldrar till Ikea för att shoppa lite saker inför mitt nya rum, eftersom vi gör om typ hela huset här hemma, så det blir nytt och fräscht! Längtar tills det blir klart, vet ju redan hur det ska bli och det kommer bli grymt! Sålkart behövs det köpa lite fler saker men det ska vi göra en annan dag.
Nu ska jag iallafall fortsätta smsa med Leona osv, och fixa den jävla bloggen, den e skit ful just nu, blääääää, men bättre ska det bli! Puss på er!
 
bjuder på den hemska bild.. BJUDER  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0