shiteelin -

Duschen - next

Hej finaste läsare! :*
Har precis packat klart och ska strax hoppa in i duschen sen ska jag plocka ner det sista.  
 
I går åkte vi ju in till grönan, vi var där hela dagen och hade super roligt! Varmt som fan, men det gick ändå! :D Vi åkte hem till henne runt 8, så då käkade vi lite, dunkade musik och snackade om ALLT mellan himmel och jord. Fan va skönt att prata ut! Sen runt 1 mitt i natten käkade vi igen sen bäddade vi i sofforna och låg och snackade till halv 4. Super kul dag!
 
I morgon blir det åka till tandläkaren igen en snabbis, sen åka in till stan för att möta upp Leona och gå till tåget upp till Dalarna. Så jag följer alltså med henne och är där tills på måndag, men jag kommer ha med datorn så bloggning blir det! :D 
 
Nu ska jag packa ner lite nagellack osv så bloggar jag kanske sen annars hörs vi. Puss!
 
 
 
bjuder på en bild från förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0