shiteelin -

Baparapa!

Hej älsklingar! :*
Förlåt att jag inte har haft tif för bloggen dom senaste dagarna men har varit med Elvis hela tiden sen hon kom hem från Spanien så har inte haft tid eller lust, och nu kanske uppdateringen blir lite dålig då och då. 
Elvis kom ju hem i torsdags så hon kom hit så fixade jag mig så drog vi hem till henne, snackade massor, och så slaggade jag där, i fredags sov hon hos mig, så vi skrattade och hade kul som alltid.
I lördags satt vi inne hela dagen och geekade framför datorn, vi orkade inget annat, sen sov vi hos henne, sen i söndags åkte vi in till grönan, och var där ett tag, men åkte hem runt 6 igen för det var sjukt mycket folk och vi var trötta och hungriga, sen igår var vi bara hemma och degade, super trötta och slitna. Så vi gjorde inget speciellt.
I dag har jag bara rensat i mitt rum, eftersom jag ska byta rum snart, kommer bli grymt! Längtar ihjäl mig! 
Men nu ska jag försöka rensa bilder på datorn så hörs vi kanske sen, puss!
bjuder på en gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0