shiteelin -

Äntligen!!

Hej finisar! 
Förlåt att jag inte har uppdaterat något i dag men jag har inte haft tid eller ork. 
Jag vaknade i morse av att mamma kom in och väkte mig så sa hon åt mig att fixa mig så skulle vi åka och handla lite saker till mitt rum, så vi åkte och fixade lite sånt, sen åkte vi till Nacka Forum och shoppade, fick med mig två basic linnen och ett headset, och lite annat. 
Sen åkte vi hem och satt och ritade ett bra tag och bara lyssnade på musik och tog det lungt, hade värsta huvuvdvärken så orkade inte göra så mycket annat. Sen smsade Elvis mig och sa att hon var påväg hem! Så jag är super glad får äntligen träffa henne den jäveln har varit borta i 4 VECKOR från mig :( INTE okej! Så jag ska iallafall troligtvis träffa henne i morgon.
Men i morgon blir det också åka på bio med kusinerna troligtvis och se Ice age så det blir säkert skit bra!
Men nu ska jag kolla på Sex and The City, puss!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej, jag tänkte bara fråga när du hade tänkt göra vår design och om du tagit bilderna till designen som jag lagt upp eller om jag ska lägga upp dom igen. Kram! :)

Svar: Hej, tänkte fixa den idag, och jag har inte tagit bilderna så vore jätte bra om du la upp dom igen, och säg gärna till när du gör det, kram! :)
elinjanermarks.blogg.se

2012-07-24 @ 10:19:21
URL: http://ladies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0