shiteelin -

Tandis..igen..

Sitter och kollar massa kläder just nu, vill bara beställa allt! GAAH ge mig pengar!
Kom hem från Elvis vid 21, idag har vi bara suttit vid datan, snackat, lyssnat på jävla massa musik osv osv.
Alltså bara chillat! Skönt faktiskt.
I morgon blir det upp tidigt, fixa sig, dra till tandis..igen, sen hem och SOVA. Har fan inte fått mycket sov morgon alls på lovet. Blöööh! Känner mig som en potatis? -.-

På fredag åker jag och Elvis in till stan, så ska vi kolla kläder och bara chilla runt. Ska bli KUL! :D Sen blir det nog slagg hos henne.

Men nu ska jag fortsätta kolla kläder så hörs vi! Puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Varför ska du till tandläkaren igen? :)

2012-03-01 @ 08:25:14
URL: http://skuuumast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0