shiteelin -

BB

Sitter just nu och kollar på bb och bara chillar, käkade för inte så länge sen, blev väldigt sen middag så är skit mätt.
Efter att jag bloggade förra inlägget, förljde jag med mamma till grannarna för fika, var väl okej antar jag.
Men iaf idag var jag ju och kollade på skor med pappa, vi var i Nacka Forum och kollade, sen på vägen till bilen såg jag RMM! :D Skit kul! :D :D
Sen åkte vi hem och käkade Subway.

I morgon ska jag till tandläkaren, sen ska jag hem duscha osv, sen blire träffa Felicia på eftermiddagen så slaggar jag där. Sen på tisdag drar vi till stan!
Men nu ska jag fortsätta kolla bb så hörs vi kanske sen annars imorn.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0