shiteelin -

Skola imorgon då

Hej finisar! :)
Har precis duschat och snackat lite i telefon, ska strax fixa lite med en önskelista till mamma eftersom jag fyller år ganska snart. 
I fredags kväll så var jag med Elvis, Maja och Felicia, hade tjejkväll, hade super kul vi har inte varit alla fyra på jätte länge, så det var härligt! Så vi alla sov hemma hos Elvis, kollade på film osv. 
Sen i går åkte vi in till grönan runt 12 och var där tills dom stängde, hade en super härlig dag! Mycket skratt och åkande! Kom hem runt 00.00 ungefär och gick upp och la mig i sängen direkt, men somnade inte förns 3 typ.
I dag har jag bara tagit det lugnt, följde med mamma och pappa och handlade lite. Fick med mig lite nödvändigheter. Sen åkte vi hem, så jag har bara tagit det lugnt, typ lyssnat på musik osv.
I morgon är det skola, usch säger jag bara, vill värkligen inte. Men vi ska bara vara där en timme så det är nog ingen fara. Efter skolan åker iallafall jag och Elvis(kanske fler) in till stan och kollar lite sen får vi se vart det leder.
Men nu ska jag kolla lite så hörs vi så snart som möjligt! Puss!
repris(tyvärr)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0