shiteelin -

Sjuk?

Hejsan allihopa! :D
Sitter just nu och lyssnar på awesome musik och funderar på design förändring, tycker ni det är dags för lite nytt? Tröttnar så himla fort (som ni kanske märkt)
 
Skolan började ju i dag, inte kul alls! Känner verkligen inte för att börja i nian, visst det är kul att det är nian osv, men alla nationella prov osv är inget att leka med. Den här terminen kommer bli riktigt tuff, eftersom jag inte har så jäkla bra betyg så måste jag verkligen satsa allt på skolan. Vilken tyvärr betyder att bloggen kommer i efterhand, såklart kommer jag göra så gott jag kan för att kunna uppdatera men ni förstår om det blir svårt. 
Efter skolan åkte jag och Elvis in till stan, kollade runt lite och så. Sen åkte vi in till grönan för vi skulle sett Norlie & KKv men vi började må riktigt dåligt så vi åkte långa vägen hem istället, vi hade aldrig klarat av att stanna längre. Så det återstår bara att se om jag blir sjuk eller ej, riktigt dålig tajming!
 
Fick med mig det här skalet hem också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0