shiteelin -

Hemma idag

Tjenare!
Är hemma och sjuk i dag, troligtvis lite feber osv. Mår inte bra iallafall.
Ville egentligen till skolan av många anledningar, men orkade verkligen inte så blev hemma.
I går var jag i skolan som vanligt, lektionerna rullade på riktigt långsamt, kändes som att vi slutade runt 4, usch det var inte kul alltså. Efter skolan gick jag hem och tog det lugnt, orkade inte vara med nån eller göra något, så lyssnade på musik osv. 
I morgon blir det inte heller någon skola, men ska till tanläkaren, för i morgon får jag min tandställning tror jag, så nu kommer jag leva på alvedon ett tag. Ska bli skönt att äntligen få raka tänder, men känner inte alls för att ha den i munnen, tänk om jag ser jätte konstig ut, men får väl försöka att inte le med tänderna.
Nu ska jag hålla på lite i photoshop och fråga Thea om lite grejer, så hörs vi kanske sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0