shiteelin -

Första "riktiga" skoldagen

Hallå hallå! :)
Har precis duschat och ska snart sätta igång lite musik och bara ta det lugnt. 
I dag var det ju den första absolut riktiga skoldagen, det var inte kul för fem öre! Bara massa genom gångar på typ alla lektioner, så satt ju mest där. Hemska sitt platser, allt är precis som vanligt om jag ska vara ärlig.
Efter skolan åkte jag och Felicia till Port73 och käkade och lite i affärer, sen drog vi vidare till Haninge Centrum där jag köpte typ en parfym på BodyShop, sen hämtade pappa oss och så. Kom hem och käkade och duschade sen har jag inte gjort så mycket mer. Känner mig riktigt trött och vill bara sluta skolan just nu. Usch jag orkar verkligen inte med det här. Skulle så gärna vilja byta skola! Men mina föräldrar säger bara att det är sista året och ingen idé men jaja får väl leva med det. 
Nu ska jag smsa lite så hörs vi, puss!
random bild slänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0