shiteelin -

Blev inte alls som jag trodde

Tjollahopp! :D
Har precis käkat och sitter just nu och lyssnar på musik osv. 
Dagen i dag blev inte alls som jag trodde, jag gick till skolan iallafall, mådde så otroligt mycket bättre i dag så kände att jag kunde gå. Skulle ju till tandläkaren men tiden var inställd, men skulle ändå inte få min tandställning i dag så det gör inget. Sen efter skolan så drog jag bara hem och tog det lugnt och nu sitter jag här skit uttråkad, och vill ha något att göra, men det finns fan inget.
I morgon blir det troligtvis träffa tjejerna, får se hur det blir med det. Men isåfall så ska vi ha typ tjejkväll med sova över osv, det blir nog bra! 
 
Men ska fixa lite med bloggen nu tror jag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0