shiteelin -

2 veckor sen...

Hej finisar!
Jag vet att jag inte bloggat alls på väldigt länge, men jag har inte haft tid, ork eller lust, så bloggen har helt enkelt kommit sist. Men sommaren är snart slut och jag vill verkligen ha riktigt kul innan helvetet börjar.
Har varit med kompisar en hel del under den här tiden, orkar inte berätta allt i detaljer. Men jag har iallafall varit på grönan väldigt mycket, shoppat en del osv. 
Igår åkte jag in till stan med Elvis, där träffade vi Rebecca och Emelie, så vi bestämde oss för att dra in till grönan medans det var lite folk eftersom alla är på Ung08. Så vi kom hem runt 10 skulle jag tro.
Nu har vi iallafall kommit hem från tandläkaren eftersom jag drog ut mina 2 sista tänder, så nästa vecka kommer rälsen.. 
I morgon ska vi nog in till stan igen, kolla lite på Ung osv, men det blir nog mest shopping skulle jag tro. Sen på lördag blir det nog grönan med tjejerna, för vi skulle egentligen på Thevoice men det sket sig..
Men nu ska jag vara social med Elvis och ska försöka bättra mig med bloggen men vi får se, puss!
BJUDER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0