shiteelin -

Varit usel på att blogga

Har varit riktigt usel på att blogga dom senaste dagarna men jag har inget haft tid faktiskt.
Men nu dom senaste dagarna har jag gjort det här -
Torsdag - Var med Elvis, hade skit kul!

Fredag - Var i skolan såklart, sen drog jag, Thea och Elvis till Haninge Centrum och köpte present till Emma, sen åkte vi hem, Thea följde med mig så fixade vi oss sen åkte vi till Emmas fest kl 19, så var vi där till kl 23, så kom pappa och hämtade mig och Thea, så slaggade hon hos mig. Skit kul!

Lördag - Vaknade vid 12 med Thea, fick skynda att fixa mig för skulle tydligen på bio kl 13 med Emelie, Maja, Elvis och Emma, så vi åkte in till söder och såg The Hunger Games, det var helt okej, sen åkte jag och Elvis hem till mig och fixade lite, sen åkte vi till Ica med Emelie, Maja och Felicia och köpte godis osv, sen åkte vi hem till Emelie och sov där. Hade kul, men sov inte bra alls, kunde inte somna förns jätte sent pga massa saker..

Söndag/idag - Vart med Elvis, Emelie och Felicia och vi har inte gjort nåt speciellt alls, bara degat rejält!


Men nu är jag iaf hemma och har käkat, ska strax gå och duscha så hörs vi kanske senare.



Kommentarer
Postat av: Thea

Ta tag i bloggandet!

2012-04-22 @ 22:24:36
URL: http://enjoyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0