shiteelin -

Pluggar So för fullt

Halloj Sötisar! :*
Sitter inne på rummet och gör So uppsatsen till på tisdag, usch den ska bli så jävla lång skit jobbigt! Om judendomen dessutom och det gör verkligen inte saken bättre.

I fredags vet ni ju att jag åkte in till stan med Thea efter skolan, så vi gick runt där lite, sen åkte vi till Haninge Centrum för vi hittade inget i stan. Sen åkte vi hem till mig och packade, sen fick vi skjuts hem till Thea, när vi kom dit käkade vi, skit gott! Sen typ snackade vi hela kvällen och skrattade och bara hade allmänt roligt. Så vaknade vi vid halv 10 nästa morgon, sen halv 12 drog vi till vh för Thea skulle träffa nån loppis och jag skulel träffa Felicia, Charlie och Oscar.

Så jag mötte Felicia i Haninge Centrum för att åka vidare till Max och käka, SEB drog vi till mig och väntade på Charlie och Oscar så var vi med dom en liten stund, sen drog dom hem och käkade och så, då hade jag och Felicia en tjejkväll medans dom var hos några kompisar. Vi kände nämligen inte för att följa med. Sen kom Charlie över en stund sen drog han och Felicia hem.

Sen idag har jag varit och köpt nya hörlurar (ÄNTLIGEN) mina hade ju gott sönder så var verkligen i stort behov av nya.
Men nu måste jag fortsätta plugga.
Puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0