shiteelin -

Förlåt igen.

Förlåt att jag har haft ganska dålig uppdatering igen, men jag har faktiskt inte haft tid att blogga senaste dagarna.
Så det här har jag alltså gjort  -
Tisdag - Var med Elvis i Haninge Centrum om jag inte minns fel. Köpte med mig ett paket lösnagalar, hade super kul!

Onsdag - Kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde om jag ska vara ärlig.


Torsdag - Var i skolan såklart, efter gick jag, Felicia och Charlie till konsum, köpte godis osv. Sen gick vi tillbaka till skolan för att möta Oscar, sen gick jag och Felicia till mig och packade och käkade. Sen kom Charlie och OScar till oss, så kom Charlies syrra och hämtade oss så åkte vi hem till dom. Sen snackade vi, lyssnade på musik, spelade, kollade film, myste, skrattade! Hade värkligen skit kul! Vi sov ju även där så var riktigt mys!

Fredag/idag - Åkte hem från Charlie, käkade, snackade med älskade Thea som jag saknar som fan! Sen har jag bara tagit det lungt, riktigt skönt.

Men nu ska jag faktiskt fixa lite så hörs vi.

puss


BJUDEER

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Jag skriver om min LKG, läs & kommentera gärna!

http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html

Undrar du vad LKG är för något? Klicka på länken här ovanför så står det där om du bara bläddrar ner lite! :) Klicka på länken & läs innan ni frågar ngt! :)

Förlåt om du inte vill ha sånt här, men antingen så hade du inga "regler" eller så fattade jag "reglerna" fel :)

2012-04-06 @ 16:21:43
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0